damn i like the way that you move

Hej, sitter typ och bitchslapar mig själv för att jag är så fruktansvärt urusel på att uppdatera min lilla skitblogg! Men har helt enkelt inte orkat sätta mig ner och försöka komma på något intressant att skriva om. I lördags så började kvällen med en tjejmiddag i min kvarterslokal men slutade i kaos. Tror aldrig jag har varit så stressad, men nu vet man i alla fall vars man har vissa personer. Blir så sjukt irriterad!

Förövrigt så var jag i skolan idag och det sög, som vanligt. Är inte på det bästa humöret idag så vi hörs sen. Tror jag ska bege mig in i Vänner-världen så blir jag nog lite gladare. Älskar vänner, absolut bästa serien♥♥♥

En bild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0