I still haven't found what i'm looking for

Så här kan det se ut när man försöker fota en dagens outfit med självutlösaren på min webcamera:





(Okej... vad gör jag här och varför ser det ut som att jag försöker pusha ihop mina bröst...?)



Fick till det efter sisådär 3246546 bilder, problemet är att den är så jävla snabb på att fota efter att man har klickat på knappen.. men så här har jag gått runt idag i alla fall, skulle egentligen fara och hälsa på Sanna & Rebecca ikväll men så blev inte fallet när jag märkte att jag fortfarande har lite feber kvar, blir så less! Okej, 37,9 är ingen större fara men när man har haft feber i fem dagar så blir man less.. kdfndsklfnfklnf

Jaja, imorgon ska jag vara helt frisk och det har jag bestämt. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0